cuti yang panjang lagi...

erm...rase tak sabar menunggu ari esok coz saya akan bercuti lagi..kali ni saya akan sambung cuti sehingga selasa coz ader keje yg ingin dibereskan bersama hubby iaitu perpindahan barang ke rumah kami..huhu..barang ape?itu nnti akan saya ceritakan bile semuanye dah lengkap masuk ke dalam rumah..tapi mesti penat coz 3 keta akan digunakan..tapi tak taulah brgnye banyak or tak...hehe..ingatnye ari isnin nak follow ibu ke melaka coz nak settlekan umahnye tapi hubby cuti coz ahad dier keje malam...rasenye tak g kot coz angah ngan gf nye yg akan bawak ibu ke melaka..hubby kate kalau dier larat baru g.tapi saya ingat tak g kot coz ari isnin leh lah saye clear kan umah..banyak sangat kotak2 barang nak kawin adek dok dalam bilik maisarah..opss..lupe plak.esok ptg kami akan ke rumah mertua coz esok aderlah beday ayah mertua tersayang saye..so, malam esok nak celebrate.tapi saya tak beli hadiah lagi..balik keje karang kenalah g jusco..ahad plak ader kelas..pagi2 plak tu..dah lah plak tu this week ader test utk subjek pengenalan kejuruteraan industri..nasib baik maisarah jenis tido awal. so, pas dier tido br saye study..tq sarah coz faham mak..nnti bile free saya akan samb mencatat di blog saye..selamat bercuti semua..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)