frust...

semalam sebelum balik umah kami ke klinik..saya dan maisarah perlu berjumpe doktor hisham..maisarah macam biase ngan masalah batuk dan selsema nye..doktor suruh mkn ubat dulu..arini klu nafas dier berbunyi lagi mmg dier kena pakai gas utk org asma..janganlah..saya mmg takot maisarah kena asma..tapi pagi tadi dengar nafas dier ok je..saya plak kena wat treatment coz saya ader mslh wanita..tu yg tak peknen2 lagi sampai sekarang..doktor kate treatment dalam 2,3 bulan ni dulu..pas tu doktor kate br saya leh cube utk peknen..sedih gak tapi hubby kate kite perlu lakukan ape yg doktor suruh..kite ikhtiar dulu..thanks sayang..

Ulasan

Natt_Alias berkata…
jgn rsu atul..gas tu utk cairk' kahak je..xde effect ape2 pn..hope maisarah cpt sembuh..adam pn tgh dmm ni tp xde plak seseme n batuk..hope dijauhk' la..buat atul plak kalo ade rezeki insyaallah xkemane..sabar n trs berusehe k..cayok..cayok..
thanks natt..atul takot klu ader ape2 effect kat maisarah..sedih je nnti..
Natt_Alias berkata…
atul nnt jgn lupe ambk award n jwb tag from my blog ek'..

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)