isteri, emak, anak, menantu, pekerja.....

erm...bile bercakap tentang wanita sy kat sini nak share sikit cite sebagai seorg wanita..ibu kate wanita ni akan lengkap sebagai wanita bila melahirkan anak...ye ke..mule2 tu saya rase tak percaya gak ape yang ibu kate..saya kate wanita ni orang dah kahwin lah ibu..tapi saya masih ingat lepas saya bersalin ader yang tegur dah lengkap saya sebagai seorang wanita..mase tu baru teringat kata-kata ibu..saya rase dua tiga menjak ni banyak dugaan yang saya terima..dari yang kecil sehinggalah yang besar..dalam pada dugaan dapat juga durian runtuh besar..hehe..balik pada cita saya tadi..last week ari jumaat saya balik umah saya tgk badan my luvly hubby merah2..belek2 tengok punye lah banyak biji2 kecil bewarna merah..saya pon ape lagi pas solat asar terus bawak dier ke HKL...cian saya tgk hubby saya...pas amik darah dan ubat doktor suruh balik umah ulu..doktor kate bukan denggi atau demam campak coz demam hubby saya dah takde..lagi lah saya pening..so, doktor kate datang ari ahad utk repeat blood test..ario sabtu saya bagi hubby makan sup ketam, air 100 plus dan air air kelapa...semua tu saya wat utk tgk keberkesanannye..lastly semalam tgk bintik2 hubby dah mule ilang..so, arini tadi tgk dah clear..alhamdulillah..lega rasenye..ibu tgk saya dier cakap kesian tgk anak ibu dari satu dugaan ke satu dugaan..ibu kate saya kena sabar menjadi seorang isteri dan seorang emak..ibu kate saya diuji coz nk tgk tahap kesabaran saya..kadang2rase tak kuat jugak..nasib baik ader family yg memahami..paling kesian tgk maisarah coz tak dapat nk fokus kat dier 100%..maybe dier faham..kadang2 dier datang minta dimanjakan..alhamdulillah saya dapat harungi nye..this week my luvly sis akan mendirikan rumahtangga..hopefully semuanye berjalan lancar..so far semua keje dah siap..rasenye takde keje lagi pas ni sehingga ari kejadian..saya akan mule bercuti pada jumaat sehingga isnin ni..oh ye,kelmarin saya sempat msg ngan aqilah nk tanye khabar..cian dier coz bb nye demam..dah admit kat spital pon..name bb dier pon dah ditukar..dari aqil qayyum kepada zarif aryan..cute name..saya doakan bb zarif sihat..aorilah..makcik atul tak sempat nk g tgk coz bz sangat2 minggu ni..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)