sedihnye...

arini amik cuti kecemasan coz my lovely hubby demam..tak larat bangun..kesian kat dier..sedih sangat bile hubby demam..yelah, biase leh g jalan2 waktu petang..kali ni tak leh..makan pon dier tak nak..bile tgk dier tak mkn saya pon jadik tak lalu..(leh diet ni...hehe..)mase lepak depan laptop ni hubby masih tgh tido lagi..rsnye ptg ni kena tido umah ibu coz nnti takde sape nk tgk kan my cute little girl..yelah, saya nk jage hubby lagi..dier mmg jarang demam. so, bile demam mmg terus melepek je..sedih plak tgk dier macam tu..dalam sejarah saya wat keje umah..hehe..biase hubby yg akan wat secara keseluruhannya..(pemalasnyanye aku ni..huhu)saya doakan hubby saya cepatlah sihat..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)