angah kawin dan maisarah jatuh katil lagi...huwaaaa....





sabtu adalah hari bahagia buat my lovely brother dan isterinya...tahniah utk angah dan kak intan..semoga kekal ke akhir hayat..kenduri kali ni takdelah wat besar2 sangat tapi mmg meriah..sempat lagi saya, zubaidah,adek dan farizzah karaoke..balas dendam tu coz mase adek kawin saya tak sihat..after settle je majlis sempat lagi wat poco-poco dan joget lambak..hehe..mmg best..malam tu plak ader kejadian sedih yang berlaku..maisarah jatuh katil lagi..mule2 saya lepak gak ngan maisarah dan hubby dalam bilik..memandangkan saya ader keje yg perlu dibuat so saya duduk di ruang tamu..tinggal lah hubby kat dalam ngan maisarah..tgh dok wat keje saya dengar ader benda jatuh...mmg saya terkejut lah..tgk2 maisarah dah jatuh..hubby tak perasan coz hubby dah terlena mase tu..mmg tak leh salahkan hubby coz dier penat sangat wat keje seharian tu..nk wat macam mane kan coz dh nk jadik..ayah saya selalu pesan macam tu..mase tu mmg dah kering airmata..terus bawak maisarah g klinik kita..jumpe ngan dr izzat..dr izzat kate dalam 24 jam takde tanda2 yang pelik so dier ok..so, semalam tgk dier aktif macam biase..tapi maybe pipi dier sakit skit mlm tu..doktor dh bg ubat tahan sakit kat dier..mmg kesian sangat kat dier...malam tu tido mmg peluk je dier coz risau tgk dier..di sini saya sertakan gambar2 mase angah kawin..tak sempat amik gambar pengantin coz bz wat keje mase tu..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)