sedih...

malam tadi tak tau nk wat ape saya pon merajinkan diri baca blog kawan2 di fs..at last tersinggah di satu blog yang menyedihkan..mmg mengalir lah airmata ni..kebetulan plak tarikh lahir anaknye selang sehari je ngan anak saya..dier adalah seorang ibu tunggal yang terpakse membesarkan anaknye sendiri coz hubby nye baru meninggal dunia tak salah 3 bulan lepas coz kemalangan jalan raya..saya kenangkan betapa kuatnya dier..anaknye sebaya ngan maisarah dan tak dapat perhatian dr seorang ayah..dier beruntung coz ader buah cinta yang ditinggalkan arwah suami nya..ader kawan hubby saya mengalami nasib yg same tapi dier tak peknen..lagi sedih coz hanya kenangan yang ditinggalkan..moral dr tory tu sape2 yg dah bersuami sayangilah suami dan anak2 kite sesungguh-sunggunya..saya pon sedang merindui my lovely hubby and my cute daughter..alhamdulillah kehidupan kami begitu membahagiakan..amin..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)