alahan..

sabtu lepas kami ader kelas..kalau ikutkan nk drop paper tu same ngan kawan2 yang lain..saya dan mel pon dah surrender dah..mmg pk nk drop je..tapi hubby saya plak kate why tak cube dulu..kalau tak ok br drop coz next sem saya dah extend lagi..so, bile lagi nk amik paper tu..saya pon ngan kuat semangat ajak mel g gak kelas ptg tu dan cube wat exam nye..nasib baik kami g coz exam nye pon takdelah ssh sangat..lajar pon dah ok skit..ahad plak ader kelas dan petang tu kami g umah ayah klang gate dan g carik barang2 utk besday maisarah..mase kat carrefour kami terjumpe pn noina ali mam kepada nabilah yasmin..comel dier..akhirnye kami berjumpe gak..malam tu balik rs penatnye walaupon tak banyak bergerak..sabtu lepas saya dah mule rase alahan..pagi ni pon rs nk muntah tapi tak keluar plak..perut plak rs sakit..ibu kate maybe masuk angin..nk kate semalam tak makan, makan..tapi tak cukup kot..hehe..maisarah plak sekarang lebih rapat lagi ngan ayahnye berbanding saya..kadang2 dier wat tak tau je ngan saya...yelah, dier tau dier nk dapat adik..sebab tu dier wat macam tu..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)