puasa...

kepada semua kawan2 saya nak ucapkan selamat berpuasa..erm..first day puasa saya bangun kol 4 pagi coz nak masak kan sahur untuk hubby dan saya..mase nak mule masak dengar gak bunyi...last2 tgk maisarah dah say hi kat mak dier pagi2 bute tu..dier dah panjat sofa nak tgk mak dier masak..kelakar tol lah maisarah ni..pagi2 lagi dah bangun..kami sahur dier pon bersahur..pas solat subuh kami sambung tido balik..hubby pon cuti..ape lagi amik kesempatan untuk melenakan dirilah..dalam kol 10 kami bersiap..ingat nk terus ke umah ayah mertuaku..tapi hubby ajak g jalan tunku abdul rahman dulu coz nak beli baju dier..kami perlu balik awal coz ari dah nak ujan..lagipon orang dah bertambah ramai..so, bahayalah..balik tu terus g melepak kat umah ayah mertuaku..ramai yang ader di rumah..malam tu kami berbuka di sana dan selepas hubby ku selesai solat terawih kami pon pulang ke rumah..pagi tadi bangun sahur macam biase..ingat arini nk g umah ibu plak tapi tadi call ibu kate along tak demam tapi masih batuk2..so, rasenye kami berbuke di rumah kami arini..tapi hubby ajak g bazar ramadan untuk beli juadah berbuke..sambil lepak2 kat umah saya carik source untuk assg kami..to mel aku dah jumpe sikit2..ingat nk ke library tapi takde sape nk jage maisarah plak..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)