ader lagi kawanku yg peknen...

baru malam tadi dapat msg dari eja kawan mase kat kolej dulu..dier bgtau tak dapat nak join party raye kami minggu ni..mmg kami tak jadik buat coz ramai yang ader hal..saya pon dari ptg sampai malam bz..petang nye nak bawak maisarah g photoshoot kat taman tasik titiwangsa dan malam nya kami ader kenduri kahwin kawan sekolah dulu..rase tak sabar coz takde pon kami suami isteri jumpe kawan2 sekolah lame sejak abis sekolah...balik pada cite eja..saya bgtau lah kat dier yang saya dah peknen second baby dan mel first baby..pas tu dier reply my msg ngan bagitau yang dier dah peknen second baby pon sekarang ni..tapi terlupe nak bgtau..rupenye dier dah sarat..dah 7 bulan pon sekarang ni..dier kate due nye 8hb dis..erm..sahabat baik saya juga akan berkahwin pada 6 hb dis..kalau eja bersalin awal dapatlah kami g ramai2 tgk baby nye..dier kate tak nampak lagi jantina coz bb nye dok songsang..menyorok..and she hope she will get baby girl..but kalau dapat boy lagi pon dier tak kisah asalkan sihat..macam saya dan hubby juga..kalau kami dapat girl lagi mmg kami tak kisah janji anak itu nanti sihat..macam ibu kate...tak sabar kami nak g scan next week..ikut hubby dari last week dier pujuk ajak g scan nak tgk jantina tapi saya bgtau hubby dah 16 minggu baru nampak jantina sayang..so, kepada kawan2 semua tunggu...kali ni kami akan bgtau jantina anak kami coz hubby tak nak bg org teka teki jantina anak kami lagi..ader yang elok dan tak elok rahsiakan jantina ni rupenye..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)