raye ketiga dan keempat..

raye ketiga saya dah bgtau ngan hubby kalau nak berjalan tunggu petang2 sikit coz saya tak larat dan penat..hubby pon faham..pas asar baru saya follow hubby ke rumah kawan2 sekolah..malam tu mereka pula datang ke rumah ibuku..dan semalam adalah hari terakhir kami bercuti..dan semalam gak saya terfikir untuk membawa maisarah g swimming..so, saya dan kawan2 bertolak ke wet world shah alam..walaupun saya tak mandi coz risaukan yang kat dalam ni tapi tgk maisarah mandi dah buat saya terhibur..lame dah tak bawak dier g mandi manda..hubby pon sakan mandi ngan puteri kesayangan nya..pas dah puasa berendam maisarah pon terlena gak..penat sangat agaknya dan kulitnya pond ah bertukar menjadi merah..macam udang baker kate nek wan sebelah umah ibu..hehe..hari ni plak saya dah mule keje..cian ibu kena jage misarah..nak buat macam mane takde sape nak jagenye..nak bawak g ofis leceh plak kan..last2 ibu kate biar dier jage..thanks ibu..



baru pas berendam...



ayah yang sedang mandikan anaknya...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)