si comel berbaju raya contest

ni adaerlah second time join contest untuk maisarah..walaupun tak pernah menang tapi saya seronok nak join coz leh tambah2 kenalan..saya baru je lagi follow blog baby ibu tapi ngan muke tak malu nak join gak contest ni..hehe..ni aderlah banner yang perlu ader...


kat sini saya sertakan sekali gambar maisarah..tapi di sebelah dier adalah sepupu nya..anak saya yang berbaju ungu dan bertudung hijau..


maisarah dan sepupu..

ni adalah anak saya yang bertudung putih.gambar baju nya tak nampak coz tudung nya labuh sangat..saya letak lagi satu gambar lah yang ada baju kurung tapi ader gambar kami plak..anak saya berumur setahun sebulan..nama nya nur maisarah bt mohamad fikri..


kepada tuan umah blog babyibu hope leh lah kami join contest ni..thanks ye..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)