bile nak masuk anak 3...

bile anak nak masuk 3 orang ni...ape yang lain...yang utama lainnya adalah kewangan..huhu..takpe..semuanye rezeki anak2..tak nak pk sangat..yang lain adalah dari segi pembahagian masa..maybe pas ni akan jadik lebih penatlah kot..hehe..takpelah, mengikut kata doctor feberet kami sekeluarga kamu akan penat hanya 3 tahun dari sekarang..percayalah kata saya nnti kamu akan rasa seronok melihat anak2 kamu membesar bersama2...insyaallah.. tu lah kate doc kami..hehe..ader gak doktor yang nk bg semangat pada kami..bkn senang ye nak carik doctor yang macam ni..

bile anak nak masuk 3 orang ni juga ada orang yang kate mesti saya akan berhenti keje pas ni..huhu..jawapan dari suami dan saya OH NO....tu bukan saya ok..macam petikan kata2 kawan ibu saya “mak saya dah antar lajar tinggi2 bukan suruh duduk umah ye”....yang itu saya beritahu pada orang2 yang jeles ngan saya..hehe..tapi ada kemungkinan saya akan berhenti kerja ketika anak sulung saya berumur 15 tahun..nape 15 tahun?mase tu ancaman anasir2 luar terlalu dasyat...so, saya ingin menjadi pelindung mereka..insyaallah..tak leh kate lagi coz benda akan datang ni tak leh nak jangka..

bile nak masuk anak 3 ni...mak jadik pelupa..aduhai..macam dah tua plak..hehe..nasib baik dapat suami yang sabar..kalau tak mesti dh kena marah ari2..hehe..sekarang ni pas wat ape2 atau dapat ape2 pesanan mesti bagitau kat suami coz senang suami leh ingatkan..tapi yang mak suke peknen kali ni tak wat mak jadik gemuk..hehe..harapnye pas bersalin mak mau kelihatan slim kembali..tapi slim tu beragak lah..pas ni mak mau pakai implan..dah confirm ngan en suami coz mak ni jenis subur sangatlah..so, pas dah bersalin tak mau dah jawab bile nk tambah bb lagi..hehe..anak keempat insyaallah 2013@2014..mase tu 30 tahun..yang tu bb last..abiskan kuota cuti bersalin...hehe

bile nak masuk anak 3 ni kami terpakse mengehadkan percutian kami..bkn kewangan punca kami tak leh jalan2 tapi disebabkan 3 orang kami rase sukar sikit kot nk handle..tapi ayah kate kalau kakak ok, kite leh g jalan2 macam biase..nk g dekat2 ok kot..cume kalau nk g jauh2 je leceh sikit..kite pon tak jangka perangai kakak macam mane lagi..setakat ni kalau bawak jalan2 dier akan suke berjalan sedniri jelah..ayah penat nk main kejar2 ngan kakak...

bile nak masuk anak 3 ni mak rase sangat gembira...ramai2 anak ni rupenye seronok sangat...balik keje main ngan anak2 dulu baru pk nak wat benda lain..hehe..tgk gelagat mereka mmg best..kena plak tgk kakak yang dh petah bercakap..lagilah syok..

Ulasan

Iela Fazielah berkata…
alahai... dah nak masuk 3 ye....makin meriah la rmh nnt..
a'a iela..nk masuk 3 dah..huhu..yang 2 sekarang pon dah gamat umah..hehe

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)