tahun baru dengan semangat yang baru

selamat tahun baru kepada semua rakan2..lambat sangat nk wish happy new year..biaselah kalau laptop diletakkan bersepah2..tak sempatnye nk update ape2..teruskan ngan cite saya utk tahun baru...

so far mmg tak sambut new year ni..seingat saya dr dulu lagi saya mmg tak minat utk sambut new year..alhamdulillah dapat suami same kepala..so, takdelah pening nk carik tempat lepak..akhirnye lepak ngan anak2 tgk ironman..hehe..sebelum tu en hubby ajak g carrefour beli askrim..tu yg saya suke..pas tu dapat tido awal..hehe..lagi kami suke...

azam saya macam biase nak jadik yang terbaik di mata suami, emak yang bagus untuk anak2ku, anak yang baik kepada kedua orang tuaku, menantu yang ok kepada ayah mertuaku, pelajar yang sukses...mmg niatku nk lajar sungguh2 kali ni..aku amat bersyukur dikurniakan 2 orang puteri yang sangat baik dan tak banyak karenah..malam2 pon tido cepat dan tak meragam..so, insyaallah mesti kali ni aku leh study malam2...

wishlist saya tahun ni?rasenye tak perlulah wishlist kot coz ape yang saya tak wish dapat plak 2010..hehe..alhamdulillah rezeki anak2 kan..cume semalam dapat offer dari hubby nk tukarkan gelang dan hp...huhuhu...takpelah sayang..saya belum berkeperluan utk itu...nnti kalau dah nak saya mintak ye..hahaha...baiknye aku..

ape pon aku harap tahun 2011 akan dikurniakan rezeki yang melimpah ruah..amin..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)