2013 tahun baru azam baru:-)

dah masuk bln kedua tahun baru sibuklah mak nak update blog...serius bz sangat plus byk benda yang terjadi..last year punye draf yg mak tak sempat settlekan..ingat biar jelah..
tahun baru mestilah perancangan yg baru kan...opkos lah dimulakan dengan perancangan  untuk bawak  anak2 g holiday..last year sempat ke melaka,gambang water park,cameron highlands,taiping, dan legoland.tahun ni plan ke cameron dan penang akan jadik rutin..huhu...kami ni ibubapa yang bz so,holiday jelah yg dpt kami spend lbh mase utk anak2 kami...
azam tahun baru ni kalau blh nk abiskan degree hjg thn ni...pas ni dptlah spend more time ngan anak2...ingatnye pertengahan tahun ni mau usaha tmbh bb utk dilahirkan pd tahun hadapan...kenapa tahun dpn org tanye?Kalau tahun ni nanti tertangguh lah nak abiskan study...huhu...tapi kalau dh rezeki kami terima je almaklumlah dah ready pon coz musyrif pon dh besar...hehehe..
azam saya juga tahun ni nak buang semua sikap negatif yg ada dalam hati..sy juga mohon maaf kpd org2 yg saya terpaksa unfren utk tahun ni dan saya lebih suka amik jalan dengan mendiamkan diri agar hati ini tidak sakit dan tidak simpan dendam...kalau boleh saya mohon janganlah fitnah orang yang tak bersalah coz orang yang awak fitnah tu pon tak tau cerita sampailah saya sendiri yang story kat dia..kpd seseorang yg pm saya bertanya kenapa sy unfren anda semua di sini saya juga ingin berikan pesanan...sy bkn mudah percaya bulat2 cerita orang tapi apa yang kamu semua buat,katakan semua saya tahu..walaupun kamu tuduh org lain tapi kamu semua perlu berjaga2 ngan org2 yg baik dgn kamu semua kerana terdapat gunting dlm lipatan di antara mereka...
terima kasih coz jadik kawan saya dulu dan terima kasih coz kutuk saya di blkg anda semua..pesanan saya jangan terasa sangat kalau orang lain update tentang status org lain coz saya masih musykil sampai sekarang status yang saya update tu yg dok komen budak2 opis saya tpi kamu2 plak yang terasa kenapa ye...pelik sangat..siap ada serang balas di wall kamu..jangan ingat saya non aktif ngan kamu semua takde orang yg tlg bgtau saya..sudah2 lah ye...saya nak tutup buku sekarang ni..

saya harap 2013 ni menjadi tahun yg lebih baik utk saya coz saya sedang belajar erti bersabar dan alhamdulillah semuanye wat saya tenang saja...amin...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)