bisnes bertambah maju..alhamdulillah...

first sekali nak panjatkan kesyukuran kerana semakin ramai yang percaya ngan produk kami..serius saya tak percaya blh sampai ke tahap sekarang..en suami pon rase begitu...alhamdulillah sehari ke sehari permintaan makin tinggi..yang best saya dah tambah satu lagi produk untuk dijual iaitu biskut coklat pretzels yang anda leh dapat dengan harga RM18 sebekas mengandungi +/- 50pcs..kalau amik 3 balang saya bagi RM50 je..alhamdulillah setakat ni separuh stok yg saya order sudah ditempah orang..hujung minggu ni mau g amik stok dan edar ke semua pembeli...

hepi gak kerana meningkatnya bonus shaklee saya untuk bulan ini..alhamdulillah ramai yang sudah yakin dengan produk ini...lagi boleh senyum bile ramai yang dah berjaya mengurangkan berat badan..sangat seronok ok...lagi seronok bila anak2 ambil mealshakes dan vitamin c sekarang ni dan alhamdulillah jarang dh diaorang kena serangan semput...alhamdulillah...

tempahan kek pon dah makin banyak..lame2 jadik biase dah wat kek..dulu nk wat sebijik kek pon mkn mase yang lame..sekarang ni lima jenis kek sblm kol 12 pon dah siap..hebat..huhu...sekarang ni pon bz gak siapkan tesis akhir saya...dua bab lagi dah boleh settle..pas tu g jb untuk bentangkan..mencabar ok..ape pon saya teramat bersyukur dengan perjalanan hidup saya sekarang...ni semua berkat kesabaran yang ibu ajar..ibu kate kalau kite sabar ngan ape orang wat atau kate insyaallah makin murah rezeki kite..sebab tu sekarang ni saya banyak diam dr banyak songeh ok..


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)