yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 10 November 2010

anniversary yang ketiga....


Tanggal 10/11/2010 genaplah 3 tahun mak dan ayah jadik pasangan suami isteri…jap je dah 3 tahun kan..macam2 dugaan kami dapat lalui bersama…kepada suami mak yg tersayang, en mohamad fikri bin anuar, saya sayang sangat2 kat sayang…saya harap kite akan kekal bahagia macam sekarang ni sampai bile2…ramai org jeles ngan kebahagiaan kite so, kite kena sentiasa bersama dalam semua perkara ye sayang…I love u so much…satya juga nak ucapkan terima kasih coz jadik suami yang bagus untuk saya dan ayah yang bertanggungjawab utk puteri2 kite…kami semua berbangga ada kamu dalam hidup kami..mak tak tau nak bagi hadiah ape kat ayah..nntilah mak pk2 kan..huhu




 Keluarga Kami Yang Bahagia...