yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Selasa, 10 Mac 2009

sepupuku kawin...





07032009 kami pulang ke melaka coz sepupu rapat ku bersanding di pihak kami pulak..mmg seronok tapi panas nye tak yah cakaplah..tu azril and iznor congrats..jage umah tangga elok2..Pas ni mereka akn dok kat mlk coz azril keje di sane..maisarah baru first time dok kat kg..mmg dier tak cukup tido cozasyik diusung ke hulu ke hilir..ramai yg tak pernah tgk dier..tu yg teruk kena buli..hehe..balik ane pas subuh..balik sini pas asar..mlm tu ibu plak open table kat melawati..hehe..thanks ibu coz belanja kami mkn..rase penat sangat2 tapi demi sesara mara kami tak kisah..ahad tu plak g kelas..pagi lagi dah sampai..nasib baik lecturer bagi kami balik awal..ingatkan nak berehat balik tu tapi kami ader je,putan org kawin..biras saye punye adek kawin..so, pas salin baju kami pon ke rumah pengantin..petang tu plak g lepak kat umah mertua sampai malam..penat tak terkata rasenye tapi nasib baik isnin cuti..so, dapat lah relaks skit..ni ader gambar maisarah letih di kampung..

Tiada ulasan: