yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 11 November 2009

our 2nd anniversary.....


dah dua tahun kami menjadi suami isteri..jap je mase berlalu..masih kuingat tanggal 10 november 2007 aku menjadi isteri kepada MOHAMAD FIKRI BIN ANUAR dengan sekali lafaz..mase tu rase lega sangat..kami tak bercinta lame tapi kenal jap dan terus kawin..percintaan dan pernikahan berlaku pada tahun 2007...rase macam tak caye coz hubbyku bknlah org yg lame saya bercinta..tapi inilah yang dikatakan jodoh..sekarang ni plak dah nak masuk anak dua..huhu..(sebenarnya nak sahut cabaran dari seseorang yg mengatakan saya takkan leh beranak coz dulu saya ni asyik sakit je..sekarang dah terbukti saya sihat...alhamdulillah)sekarang ni kami semakin berbahagia kerana kami berpegang kepada konsep kerjasama dan tolak ansur..kat bawah ni aderlah lagu kami selalu dengar dan jadikan lagu pebret...huhu..

TERCIPTA UNTUKKU

Menatap indahnya senyuman di wajahmu
Membuatku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku...
Banyak kata yang tak mampu ku ungkapkan
Kepada dirimu....

Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku

Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tahu
Ku selalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku...

Sungguh hanyalah dirimu yang aku cintai
Sungguh ku kan di sisimu hingga ku mati...

kami just celebrate kat pizza hut malam tadi coz masih dlm perancangan utk berjalan..mase suntuk,kelas dah nak mule balik tak lame lagi, perut plak makin besar, jemputan kawin dah berlambak2....pening pale hubbyku..takpelah sayang..mane2 jelah..tak leh gopoh2..nnti trip tak best plak..kite cube carik mase ye..to my luvly hubby, terima kasih jadik seorang suami yang terlalu caring kepada saya dan ayah yang bagus sekali utk maisarah dan bakal anak2 kite yang lain..ur the best sayang..i love u so much..hope kite akan kekal sampai bile2..amin...

4 ulasan:

wanie @ suzie berkata...

2nd anibesary n akan dapat 2nd baby....rezeki berganda...insyaallah...kan best kalau wani pon leh beranak tiap2 tahun cam atul...wani mmg nak camtu...nanti sampai umur 30 thn dah leh rest....

nur rabiatul adawiyyah berkata...

hehe...kalau leh mmg nak beranak selalu..tapi pas ni tahun 2012 baru bersalin lagi sorang..nape wanie tak leh?

Mummy_Sofea berkata...

congrate for 2nd aniversary dear..semoga bahagia selalu..xlama lagi da berempat..bestnya..bertambah meriah famili atul...

nur rabiatul adawiyyah berkata...

thanks dilla...meriah sangat..sekarang pon dah meriah ngan kerenah maisarah..huhu