yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 30 Januari 2009

jumaat, 30 januari...

2day ade lah ari jumaat dan pttnye mmg rehat lame..tapi ari ni sebab tak sht so, sy dok dpn pc lah..kalau tidak tepat 12.15 saya dah kuar menuju ke sogo..nasib baik baju nak g umah mel nnti dah siap beli awal2...kalau tak jenuh gak nak g mencarik..saya ni mmg lain mcm skit.kalau nak g mane2 baju maisarah mmg akan beli yg baru. tapi tgk tempat jugak lah..ahad ni kami sekeluarga akan pakai sedondon..warna ape tu, rahsia..hehe...nnti balik dari umah mel saya akan update segala2nye...rindu sangat nak jumpe kawan2 semua..lame tol tak jumpe kawan2 kat kym dulu..hopefully ramai yg datang ahad ni kat umah mel..

Tiada ulasan: