sambungan tentang disleksia


Hai semua..moh le kite sambung ttg dhiya anak istimewa kami..bile dapat tahu dhiya ade disleksia tu mak nk nangis tapi tahan..tapi bila dhiya mula buat perangai automatik airmata mak mengalir..bila tengok dia balik dari sekolah mak rasa macam mak jahat atau tak patut antar dhiya ke PDM.tapi en suami kata takkan nak letak dhiya kat umah xpayah sekolah kan dia.lagi lah mak nangis.pesan en suami kita kena sama2 untuk dhiya.

Dalam hati mak berkata mungkin dh tiba masanya mak ngan ayah berpenat coz selama ni Allah dah beri kami waktu rehat yang lebih..dari anak pertama sampai lah dhiya kami dah puas tido. Anak2 pon xpenah ngamuk2 lbh2 sgt..puas dah tengok anak2 lain naik pentas..utk dhiya xpe..just hadiah dr mak ayah je ye..this is the time that anak2 lbh penting dr segala2nya. Mak ngan ayah perlu focus lebih lepas ni pada anak2 especially dhiya.
Pada anak mak ayah NUR MARDHIYAH BT MOHAMAD FIKRI, kami syg dhiya.kakak2 ngan abg pon syg dhiya. Insyaallah kite semua akan same2 jage dhiya…





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

at last :)

kehamilan yang tak dirancang..