dalam wad...


bile dah masuk wad sy rase seronok sangat coz dapat bersama ngan bb…selesai hubby azankan bb hubby terus g tanam uri..tinggal lah saya ngan bb kat wad..mase tu mmg tak decide lagi name bb coz ader beberapa name yg kami pk kan..so, bile bb tido sy pon lenalah sekali.hehe…yg bestnye bile saya dapat susukan dier dan bb saya pandai menghisap sendiri…ni semua atas pertolongan mummy..opps..lupe plak ng bgtau..mummy ni adelah mak angkat hubby saya..dier keje di hospital tu..mummy byk jg sy di spital..thank u so much mummy…we all love u…bile waktu melawat tghari tu ramai sgt yg dtg..seronok je rs…bile semua tgh leka berborak tiba2 kakak ipar sy kate “atul,bb ni ader tanda lahir lah kat kepala dier”. Mase tu kitaorg ramai2 tgk lah..mmg besar tanda lahir anak kami..ms tu ibu sy katelah ms sy pregnant ader ke hubby saye membakar ape2?kitaorg puas berfikir tapi tak jumpe jwpnnye..then bile dok sorang2 baru sy teringat yg sy suke mkn ikan baker ms sy pregnant..tapi kitaorg tak kisah coz tu semua ader hikmahnye..bile semua tanye sape name bb kami…terus hubby saye kate nur maisarah..saya kate ok ke sayang name tu.dier kate mmg dier balik tadi dier kate nak name tu…saya pon tak kisah dan mmg nak name maisarah tu..lupe plak nak bgtau ms dlm wad tu sy jumpe kwn baik saya bersalin awal 2 hari dr sy..rs kelakar je coz due date dier 22hb…kuar awal gak..saya ngan maisarah dok wad 3 hari coz hari yg kedua maisarah kena tahan coz kepala nye lonjong dan bb kuning…selesai scan kepalanye doctor kate maisarah ok.kepala dier normal. Lega rasenye..maisarah tak leh kuar lagi coz kuning..sedih gak tak dpt blk. Tapi hubby kate sy kena kuat demi bb…nnti klu tension susu ssh nak kuar..keesokkannya bile leh kuar saya rs ngan hubby rs gembira sgt..pakcik2 dan makcik2 nye pon seronok sangat…

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)