yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 23 Januari 2009

dia lah jodoh ku...


tanggal 10 november 2007 aku telah dijodohkan bersama mohamad fikri bin anuar..macam tak sangka akan berkahwin dengannye...hehe..kami tak bercinte lame pon tapi dah jodoh kan...tapi seronok bercinte selepas berkahwin ni..pejam celik dah setahun lebih kami kahwin dan kami telah mempunyai bayi yang comel sekarang ni...nnti saya akan ceritakan pengalaman sblm,sedang dan selepas melahirkan bayi yang comel ini...sekarang ni nak bercerita ttg suamiku dulu...dulu hubby saya ni adalah kawan sekolah saya tapi ms tu kami tak suke antara satu sama lain pon..lepas saya dapat keje yang sekarang baru kitaorg start rapat.mase abg saya bertunang feb 2007 dier terus bgtau ayah saya yg dier nak kawin ngan saye...terharunye mase tu...31.03.2007 saya dirisik.14.07.2007 saya bertuang dan 10.11.2007 saya sah menjadi milik MOHAMAD FIKRI BIN ANUAR...i love u so much...mmuahh..

Tiada ulasan: