yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 30 Januari 2009

GASTRIK...

Erm...cakap pasal gastrik ni saye rs pas je bersalin asyik kena gastric je...semlm kena balik tapi kali ni rs tak larat sangat...hubby ajak g klinik..tapi sy tak nak coz dah bosan asyik g klinik je coz doctor pon kate setiap bln mesti saye akan kena gastrik...doktor kate sbb tensinon jg anak...tapi sy kate sy tak penah tension ngan anak saye coz maisarah adelah seorg anak yg baik sekali... tak penah dier bg mslh yg besar pd kami..tapi tekanan ni jadik bile pk kan keje...huhu...ari2 tgk nombor rs tak terdaya dah...tapi demi kerja kuatkan semangat gak lah...then sebelum naik ofis hubby pesan beli air 100 plus (walaupun sy tak suke minum). Hubby kate kembalikan tenaga yg dah ilang tu...dier kate kesian tgk syg coz lembik je...nak wat macam mane kan..bile ader anak ni tak kuat pon kena kuat gak...nasib baik maisarah jenis tak kisah bile ayahnye uruskan semua..termasuk tukar diapers nye dan bg susu..untung tau ader hubby macam ni...klu tak ok balik ni kena lah g klinik lagi..jgnlah tak sihat. Esok dah ader kelas..

Tiada ulasan: