kehamilan...

pada awal januari saya disahkan hamil oleh doktor...rase gembira sangat kerana mmg saya dan suami mengimpikan mendapat zuriat awal...suamiku adalah org yang teramat gembira..ibu dan ayah saya juga gembira kerana ini merupakan cucu pertama mereka.sebelum hamil saya dan suami ader berjumpe doktor untuk mendapatkan nasihat untuk hamil...doktor menyuruh saya mkn asid folic dan minyak ikan...bila disahkan hamil saya teruskan mengmabil asid folic tanpa berhenti..susu anmum saya minum 2 mug besar setiap hari.doktor kate lagi banyak minum lagi bagus coz untuk kuatkan tulang baby..nak tak nak mmg terpakse telan jugak..tahan je tekak ni..saya dan suami juga mula mencarik buku2 yang leh dibaca untuk tambahkan pengetahuan..laman web tak yah katelah...mmg banyak saya jelajah..bile cukup ilmu perasaan takot nak bersalin tu makin hilang..just rase tak sabar nak tatap muke anak sendiri..hehe..nnti kite sambung lagi k..nak tgk anak jap..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)