yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Khamis, 29 Januari 2009

pulang ke rumah...


Bile dapat balik ke rumah saya rase seronok sangat coz dah 3 hari dok kat spital badan ni rs tak sedap je..anak pon macam tak selesa je..bile sampai ke rumah ramai yang menyambut. Biaselah kan anak buah sulung di belah saye dan juge cucu bongsu setakat ni di sebelah hubby…bile dah balik rumah bermulalah segala macam pantang. Tapi ibu sy takdelah straight sangat bab2 pantang ni…seminggu pertama saya rs tension je..dengan bengkak susu, dengan anak meragam…mule2 tak tau nape anak meragam..tapi ari yg ketujuh org urut sy kate anak sy kena tegur kat spital…tu sebab anak sy nangis je..bile org urut tu dah urut anak sy baru lega skit…pas tu setiap pagi hubby sy kena lah kunyah sejenis ubat nak semburkan kat kepala anak saya..terharu je tgk hubby kunyah benda tu coz ibu sy kate tak semua org leh kunyah benda tu coz benda tu tak sedap..dan rs nye semacam je..tapi demi anak dier sanggup wat..thank u sayang…then, pas tu gak sis dan hubby sy cube ajar anak sy tido meniarap coz selama tido telentang dier asyik terbangun je…bile dah ajar tdo meniarap jarang sekali dier bangun..nnti samb lg k coz nk g meeting jap ..hehe

Tiada ulasan: