yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Khamis, 29 Januari 2009

ragam maisarah


Sekarang ni maisarah dah 5 bulan lebih...sekejap je rase..dulu tgk maisarah tu kecik je...sekarang macam2 aksi dier dah tunjukkan...semalam plak sibuk dah merangkak tapi tak bergerak2 lagi..nak ketawa pon ye gak coz sambil angkat punggungnye sambil tu lah mulut nye tak berhenti bercakap..hubby sampai menyakat anaknye..alhamdulillah sampai sekarang maisarah jenis yg tido awal..kol 8 or 9 dier mmg akan tido..kalau tak dapat tido awal dier akan mengamuk..hubby ader gak cakap hopefully adik2 maisarah akan ikut macam maisarah yg tak byk ragam...for us maisarah was a good daughter..we all love you sayang...bile dok cite pasal dier rs rindu yg teramat sangat kat dier sampaikan semlm nak sign borang cuti pon terletak name maisarah...kelqkar je rs..

Tiada ulasan: