yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 15 Mei 2009

alhamdulillah...


semalam bawak hubby g klinik utk repeat blood test..alhamdulillah keputusan nya dah ok berbanding kelmarin..arini hubby masih dalam tempoh rehat..maybe dier penat keje kot sebab tu dier tak sihat doktor kate..semlm pon dapat berita gembira yg salah satu subjek exam dapat A...alhamdulillah berkat doa hubby, maisarah dan family..walaupun lagi satu dapat b tapi kire ok coz subjek tu susah..mase pas wat tu pon pk klu lulus pon dah kire ok..huhu..dalam beberapa arini pon penat gak coz sibuk packing kan souvenir adek yang nk kawin..macam2 kan..ni pon tak siap lagi..nasib baik adik beradik dan bakal2 biras ader..kalau tak leh kejang otot2 ni..hehe..ptg semalam pon sempat g jalan2 bawak maisarah g ukay perdana..intai2 kawasan perumahan di sana..hehe..macam comel je..next week dah majlis perkahwinan adek..parah2...

Tiada ulasan: