yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Isnin, 15 Jun 2009

best nye...




pagi semalam kami bangun agak lewat skit coz kepenatan..anakku yg comel tu bangun kol 9.00pg..mmg penat sangat lah kot..pas dah bekfes di umah mertua macam biase balik umah utk kemas baju dan terus g umah ibu..dalam kol 3.00 petang br bertolak g putrajaya..kami sekeluarga memakai baju ungu kali ni..sebelum ke sana sempat g carikkan kek for besday girl..sape lagi kalau bukan kecik..kami kesana utk berjumpe kwn2 lame di umah mel..sampai sane jumpe shaz di parking..kami lah org pertama sampai..pas tu cibo,kak miza, kecik dan last sekali kak misha..kak misha tersangkut jem..biaselah kan semalam org ramai br balik dr kampung..kami lepak dan sambut beday kecik sekali..my little girl main je kejenye..tak reti tido..kami semua bawak mknan masing2..mel pon tak sht sangat..so, tak nak lah ssh kan dier..thanks ye auntie mel bg maisarah mandi di rumah auntie mel..insyaallah pas ni ni dapat lah maisarah slaloo g umah auntie utk main ngan bb auntie mel plak.. after solat maghrib kami pon berpecah pulang..hopefully kite semua akan berjumpe kembali akan datang..dengarnye nk buke pose same2 nnti..tgk lah macam mane nnti..huhu..kat sini saya sertakan gambar yg sempat diambil..

Tiada ulasan: