yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Sabtu, 20 Jun 2009

ngantuknye..

tadi petang kami ader kelas..penat je..nasib baik lecturer sporting..so that dptlah pulang awal..esok tak tau lagi..janganlah abis lambat coz sy nak g celebrate fathers day with my hubby and my daughter..malam ni plak kena carik maklumat 4 tomorrow morning..penat gak tapi nk wat macam mane kan coz dah tanggungjawab..mlm ni plak maisarah tido lewat skit..dier nk manja2 coz dier takot kena tinggal coz dah lame mak dier tak tinggalkan dier utk ke kelas..dier nk kite peluk dier sebelum dier tido..hubby saya keje mlm ni..so, saya akan tido ngan maisarah dulu mlm ni..saya ingat nk tido lah jap lagi ni..goodnite everybody..FOR MY LOVELY HUBBY HAPPY FATHERS DAY TO U..THANKS BECAUSE BE A GOOD FATHER AND A GOOD HUSBAND TO ME AND MAISARAH..WE LOVE YOU SO MUCH..MMUUAHH!!!!!!

Tiada ulasan: