yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 9 September 2009

cucuk maisarah

semalam saya dan hubby pulang awal ke rumah kerana ingin membawa maisarah ke klinik untuk pemeriksaan kesiahatan dan cucuk campak (setahun)..berdebar gak mase nak bawak dier coz risau berat badan nya turun..sampai kat klinik bile timbang alhamdulillah beratnya dah naik 10kg dan panjang nya 75cm..lega sangat2 coz kalau turun mesti nurse marah punye..mmg anak mak sorang ni tak tinggi..ayahnye kate ketot..hehe..biaselah mak dan ayahnye memang rendah..mase masuk bilik pemeriksaan takot gak nak bagitau ngan nurse yang mak dah bagi maisarah makan nasi..nurse kate takpe..teruskan bagi dier makan semuanye tapi dengan syarat benda lembut..lega sangat2..masa maisarah kena suntik mak ngan ayah dan bersiap sedia nak pujuk maisarah coz setiap kali cuuk mesti maisarah meraung sekuat hati..tapi semalam anak mak baik sangat..maisarah leh tengok je nurse tu cucuk maisarah..lega sangat2 maisarah dah jadik budak baik..masuk dalam kereta maisarah pun tidur..cian tengok dier tapi nak wat macam mane..nasib baik kena cuuk sebelum raye..lepas maisarah bangun mak dan ayah terus bagi maisarah makan ubat demam coz nurse kate biasenye cuuk setahun akan cepat demam..ibu pon kate macam tu..risau gak mak ni..ayah kate kite bagi ubat demam 3 hari berturut2..insyaallah ok punye nanti..

2 ulasan:

Mummy_Sofea berkata...

wah da bsar da maisarah yer..berat jgk kan..

nur rabiatul adawiyyah berkata...

tulah..alhamdulillah..takot gak berat dier turun..