tak tau lah letak tajuk ape....

erm...macam kelakar je kan takde tajuk..huhu..last week g spital utk temujanji doktor ttg jantung saya tu...insyaallah jantung saya takde ape2 cume doktor suspek ader tiroid..huhu..macam2 hal lah..tapi semua tu hubby kate jangan risau selagi tak confirm lagi..so, next week akan pergi ke hospital lagi setelah bermacam2 ujian darah telah dilakukan..penat tol amik darah ni..yang paling tak best napelah perut ni comel sangat..baju peknen yg lepas pon masih dlm kotak lagi..hubby kate balik ni baru kite kuarkan dan cuci..tak tau bile nak pakai coz masih muat lagi berbaju kurung..baby kali ni pon tak seaktif kakaknye..tapi bile scan kemain ligatnye dier moving..kadang2 tanye gak ngan bb nape tak nak gerak banyak2 macam kakak:(kadang2 bile kakak maisarah nye letak kan tangan atas perut mak baru adik nye nak gerak..dier suke ngan kakak nye lah ni..tak sabar nak tgk aksi mereka berdua nnti..arini saya dan hubby menerima berita sedih..pagi tadi hubby tunjukkan msg yang dihantar oleh alang iaitu hubby kepada balqis..mereka berdua aderlah kawan hubby di ofis..mmg kami kenal mengenali..baru last week kami berborak ttg baby nye yang dah nak masuk 36 weeks ketika itu dan balqis nampak seronok sangat..tiba2 pagi ni kami diberitahu yang balqis telah melahirkan anak perempuan dan telah juga meninggal dunia...kami suami isteri rase terkedu mendengar berita itu..kami putuskan untuk tidak menghubunginya coz this not the suitable time..mase tau berita tu saya tgk hubby sedih sangat coz kami kesian anak yang telah dikandung selama 9 bulan telah hilang sekelip mata..hanya al fatihah yang mampu kami hadiahkan..bile sampai di ofis hubby minta saya call balqis coz hanya wanita yang faham perasaan wanita..hubby kate ader budak lelaki yang call dier kate balqis macam biase je..saya tak percaya coz seorang ibu akan merasa sedih atas pemergiannya anak nya..so, mase call balqis saya dengar suaranye yang sedih..saya berasa sungguh sedih ketika itu dan tanpa disedari airmata mengalir..menurut doktor bb nye telah pergi pada 2 hari lepas..balqis kate bb nye hanye mengeras tanpa bergerak.dier kate ingat biase2 je coz nak dekat bersalin tapi tak tau plak rupenye bb nye dah takde..saya tak dapat meneruskan perbualan dengan nye kerana saya rase airmata ni bertambah mengalir..saya hanya harap balqis tidak sedih2 coz mase pantang ni kena kuat..insyaallah kami akan pergi melawat dier pada hari raya aidiladha ni..to balqis&alang, kami sekeluarga mengucapkan takziah..semoga kalian kuat menghadapi ujian yang telah diberikan ini..al-Fatihah...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)