yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Khamis, 25 Februari 2010

18 bulan....

lame dah tak cite tentang anak sulung mak..19hb baru2 ni kakak dah 18 bulan bersamaan 1 tahun 6 bulan..jap je anak mak ni dah besar..kadang2 bile tgk dier mmg rase sedih je..mak harap mak tak akan abaikan kakak bile dalam pantang nnti...mak nak cube jage kakak dalam pantang nnti tapi ayah kate nnti sape nak tgk kan adik plak..kalau ayah atau wan cuti baru maisarah tak yah g umah ibu..oklah mak tak leh lah layan perasaan lebih2..muak plak org baca blog mak ni...jom tgk perkembangan kakak maisarah...

* gigi nye dah lebih dari 10 batang..hampir penuh dah..
* kenal dah bile org sebut gigi, hidung, mulut, rambut dan lain2 lagi..
* dah pandai nak ikut orang nyanyi...
* dengar muzik sikit walaupun slow music dah goyang2 punggung...
* pandai dah cakap macam2...paling dier suke sebut, acu mane..acu marah...maisarah takot sikit ngan
   acunye..acunye garang..tapi ape2 sikit dier akan carik acu nye balik..acu pon rajin belikan maisarah hadiah
* dah kenal ngan courts mammoth coz acunye keje kat sane..kelakar betul bile nampak je courts dier akan 
   akan kate acu mane...huhu..
* selera makan dah mule ok balik pas mak bagi makan vitamin champs with lysine..
* pandai dah pakai selipar sendiri, bukak seluar sendiri..
* kalau nampak bb akan g kat perut mak dan cium perut mak kate adik...

tu jelah mak rase yang mak dapat citekan sekarang...ader ape2 mak akan update lagi..berat kakak maisarah tak tau lagi coz next week baru jumpe doktor..harap2 lebih 10kg lah..ssh ati mak..

2 ulasan:

Mamadam berkata...

alahai comeynye ank dare mama nat..mcm2 dh kepandaian die..insyaallah atul blh jage 22 skali dlm pantang..nat blh xkn atul xblh..kuatk' semangat ye atul..

nur rabiatul adawiyyah berkata...

thnaks ye natt...anak dara nat yang sorang ni ganas nye lain macam sikit...kadang2 mmg atul biarkan je ape dier nak wat..