yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Khamis, 16 Disember 2010

bilelah nk stop makan benda-benda ni...







lihat gambar di atas...mak amik kat google...teruskan ngan cite mak...sejak peknen ketiga ni mak kuat makan benda-benda di atas...berbanding ngan dua orang kakaknye..atas meja di ofis wajib ader asam boi..aduhai..kadang2 mintak hubby carikkan mangga muda..abis semua benda masam lah mak nak makan..orang kate tak elok mase peknen makan benda2 masam..nnti anak tak cukup zat..mak bukan saje2 nak makan tapi mmg nak makan..kalau tak dapat rs lain macam je..dan yang paling tak suke sekali saya jadik PEMALAS....mmg ketara sangatlah yang ni..lately hubby yang masak..hehe..rsnye lah kan mak akan dapat bb ape plak kali ni...huhu..

2 ulasan:

Iela Fazielah berkata...

wah.. mcm nak dpt baby boy je... lain mcm je mengidam ni...

nur rabiatul adawiyyah berkata...

iela: yeke....tapi ramai kate bb girl..