yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 7 Disember 2011

sakit kepala....

sejak dua menjak ni mak asyik sakit kepala je...kalau sakit je takpe ni ngan loya2 sekali..simptom macam peknen tapi mak tak peknen pon..orang kate sebab mak makan pil perancang sebab tu mak rase macam orang peknen...mak rase macam nak makan masam2 je...aduhai...mak pon tak tau lah nak kate macam ni..mak harap cepatlah pergi sakit kepala ni...mak memang migrain tapi kali ni mak dapat rase bukan migrain..tapi tu lah kan orang kate kalau dah jadik mak ni sakit teruk macam mane pon mesti jadik kuat coz ingatkan anak2...huhu...

4 ulasan:

MaMa aDaMaQiL berkata...

mayb kot atul sbb pil perancang ni mmg ganngu hormon...nat ni blm start period..tp kalo dh start mmg kene jage2 la...rsu sgt2..

nur rabiatul adawiyyah berkata...

tu lah..kakak ipar atul pon cakap mcm tu...

Mama Kyra berkata...

cuba stop dl mkn pil perancang tu??tgk pening lg ke tk..

nur rabiatul adawiyyah berkata...

Klu stop takot eksiden lg eja..huhu