kenal dulu saya:-)

lama dah tak conteng2 kat sini...arini tiba rase nk tulis tajuk yg begini...harap entri sy ni jgn disalah ertikan kerana ini blog sy dan sy tinggal di negara yg bebas bersuara...serius kalau sy nk jage ati setiap org mmg sy ni tak keluar rumah agaknye...tak mau lah melalut ni...

lately ni saya memang betul rase downed sangat2...macam2 jadik kepada sy dan keluarga kecil saya...ntahlah kadang sy nk salahkan mereka2 tapi sebagai manusia kite akan wat kesilapan..so,memaaafkan adalah cara yg terbaik...seperti lagu aishah kemaafan dendam yg terindah:)

kalau org yg tak kenal diri sy mmg akan kate mcm2 tentang sy...tapi saya pohon janganlah judge sy dari ape yg kamu lihat...kalau boleh sy pinta kenal saya dulu..lepas tu nak cakap ape cakaplah coz sy ni bukan jenis carik pasal ngan org..nak malukan diri org lain pon jauh sama sekali...maka dgn itu sy harap sgt kenal sy dulu tapi kalau sy dah naik angin sy mohon maaf lah mmg ayat2 terbaik yg terpaksa sy keluarkan....

saya dilahirkan dalam keadaan keluarga yg sgt rapat...ape  sahaja cerita kami blh share maka sebab itu lah bila di luar sy akan cube layan org lain mcm mane sy layan adik beradik sy...sy ni kadang2 akan korbankan masa,tenaga,wang utk org lain semata2 nak org lain hepi...niat sy cume satu ikhlas...
becakap tentang ikhlas ni sy dan suami sdg cuba mengajar kepada anak2 tentang cara ikhlas bukan buruk siku, hormat org lain walaupun dia muda dari kite,mengalah dan paling penting kalau kita nak buat ape2 belajarlah mengenang budi kpd org yg byk berjasa kepada kita..saya harap anak2 saya akan rapat antara mereka seperti mana saya rapat dengan adik beradik saya...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)