yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Isnin, 17 Jun 2013

Mengidam:)

gambar kat bawah ni dah tunjukkan ape yang sy mengidam..setiap hari nampak je keta ni makin membuak2 keinginan ni..dah lame teringin tapi disebabkan ianya kereta sedan en suami kate same je macam kite pakai wira dulu..huhu..tapi tu lah baru je lagi tukar keta..nak tambah pon tak tau atas sebab ape..biarlah baby za tu dok lame2 ngan kami dulu..anak2 pon dah selesa..tapi kalau ade rezeki bulan depan ni yg membuatkan kami perlu tmbh satu lagi insyaallah yang ini akan menjadi pilihanku...tapi sekarang ni berangan je dulu..hehe

moh le kite layankan gambar je..hihihi...


sumber dari google:)

Tiada ulasan: