yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 5 November 2014

3 bulan dah anak kecik mak...



pejam celik jap je budak comel kat atas ni dah tiga bulan...perkembangan terkini dah boleh mengiring tapi tanda2 nak meniarap tu belum ada lah...berat next week br tahu coz nak pegi cucuk sekali..mak pon dah mule keje dari minggu lepas lagi..simpan cuti utk holiday dan operation abg musyrif nanti...ape pon to mardhiyah mak doakan kamu sentiasa dalam keadaan sht dan ceria selalu..kamu ni budak yg banyak cakap sgt2..sape2 yang rapat ngan kamu dah tak larat nak dgr kamu membebel tau..ape pon kamu budak yang sangat comel..makin hari makin comel...mak, ayah, kakak2 dan abg syg kamu sangat2...mood:jgn cepat besar sgt tau syg..mak geram ngan kamu...hehe

2 ulasan:

Lynn Hamzah berkata...

sekejap jer masa berlalu kan...moga sihat-sihat semuanya yer...

nur rabiatul adawiyyah berkata...

tq...