yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 11 Februari 2009

isnin yang bosan..







Ari isnin boring skit coz hubby saya balik dari keje dier tido..maklumlah letih coz dari sabtu lagi dier tak cukup rehat..so, saya lepak berdua lah ngan maisarah coz kat umah ibu takde org..ibu balik kampong coz nak settlekan hal2 nye di sana..angah ngan kak intan yg bawak ibu g sane..ingat nak ikut tapi hubby letih..petangnye ingat nak bawak maisarah g jalan2 kat taman tapi tak dapat g coz hujan dan ribut petir..cian plak tgk maisarah...bosan agaknye kena dok umah je..kat sini saya sertakan aksi2 maisarah yang bosan akibat tak dapat kuar..hehe..
akhirnye maisarah tertido..huhu..comel anak mak ni..

Tiada ulasan: