yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 4 Februari 2009

kena cucuk...


semlm balik awal coz nak bawak maisarah g cucuk..dier dah 5 bln setengah sekarang ni..semalam timbang maisarah sekarang dah 7kg..alhamdulillah satu perkembangan yg positif...nasib baik grafnye naik je setakat ni..kalau tergelincir pengsan gak..hehe..mase kena cucuk mmg ayahnye lah yang masuk coz mak nye tak berani..maisarah baik skit sekarang ni..biase dier akan melaung satu klinik tapi semlm jap je dier nangis.pas ayahnye pujuk dier dah ok..balik singgah carrefour jap g beli carrot dan ikan nak wat bubur maisarah coz semlm nurse kate maisarah dah kena mkn bubur nasik.tak leh mkn nestum lagi...seawal 4.30pg saye dah bgn nak masakkan bubur maisarah dan blender kan sekali...mmg ngantuk tapi demi anak takpelah..asalkan perut dier terisi..hopefully maisarah leh mkn bubur coz dier dah terbiase mkn naestum..jap lagi kena call ibunye tanye maisarah macam mane coz semlm dier nangis.maybe sakit kaki kot..bile bukak kan suar dan baju terus leh tido lena..tak selesa agaknye..tapi pagi tadi dier dah leh menguntumkan senyuman yang manis..hehe..

Tiada ulasan: