yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Khamis, 5 Februari 2009

pose...letih...

Hari ni saya pose lagi..insyaallah kalau dapat abiskan pose ari ni dah 7 hari saya ganti pose. Larat or tak mmg kena ganti pose ni..ini bermakna lagi 23 hari lagi saya kena berpose..saya paling suke bile saya berpuasa coz mase ni lah saya rajin memasak...(hehe) tapi malam ni saya tak tau nak masak ape..ingat nak mkn nasik tapi mesti hubby ajak makan yang berunsurkan mee...(kitaorg mmg jarang mkn nasik malam2) semalam teringin nk mkn char kuey teow kat desa setapak tapi tak jadik coz mlm tadi hujan lebat..kalau nk mkn mlm ni mesti tak larat kalau bukak pose dah mkn benda berat..erm...apelah menu malam ni..kalau pening2 nak pk menu mmg hubby ajak g pasar malam je..kitaorg ni mmg sempoi je..huhu..

Tiada ulasan: