yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Selasa, 3 Februari 2009

ragam maisarah


Semalam lepak umah je coz hubby keje semalam..ingatkan petang nak bawak maisarah jalan2..tiba2 ujan lebat..tu kate hubby takde rezeki sayang nak bawak maisarah jalan2...dier kate petang ni balik keje leh tak bawak maisarah jalan2?saya kate tak leh coz petang ni maisarah nak g cucuk so kalau tak nak bg dier demam mmg kena bg dier rehat..kalau tak mmg dier akan meragam..2,3 hari ni maisarah mmg tak leh dok diam..asyik nak bercakap je..walaupun tak faham layan jelah..hahaha..dier suke jerit2...acu ngan pak ngah nye sukelah menyakat bile dier suke jerit2...malam tadi plak dier dah mule isap jari kakinye..erm...sempat lagi acu nye mengusik...maisarah nak adik dah ye..mintak kat mak ye...saye kate nnti mak bg maisarah adik ye..hehe
..(teringat plak kate2 org dulu2 kalau anak dah pandai isap ibu jari kaki maknenye dier nak adik..haha)

Tiada ulasan: