yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 4 Februari 2009

tension nye.....

Tak pernah saya rase tension sampai tahap yang leh mengeluarkan airmata..org yg duduk kat tempat saya je akan rs ape yg sy rase..dah tak tahu nak ngadu kat sape..ngadu kat hubby tadi lagi rs mcm nak balik je...hubby kate kena sabar..wat keje tu tahap yg mampu je..geram pon ader gak..benda yang sepatutnye pegawai tu dapat kat bhgn dier nak kite watkan..napelah org tu BODOH sangat...saya tak penah nak kate org macam ni tapi tahap otak seseoarng nak pk ader hadnye...saya ni cuma org bawahan je bukan pegawai macam dia tu..rupenye takde gune lajar tinggi tapi tak tahu nak gune berbanding org yg lajar tahap dip tapi leh pk semuanye..pelik rakyat malaysia ni..saya ni dah lah migraine..bile jadik macam ni otak langsung tak leh nak pk..sakitnye tk yah nak katelah...bile jadik macam ni terasa nak mintak tukar department coz dah lame sabar sebenarnye ni...sambil menaip ni airmata ni tak berhenti mengalir...napelah diaorg ni suke amik kesempatan kat atas org lain... dan napelah org tak leh nak berpk same standard ngan kelayakan nye..ari ni maybe adelah ari yg paling sakit ati rasenye..kalau dapat luahkan kat org tu mmg saya nak kate LEH TAK GUNE AKAL YANG TUHAN BG TU UNTUK KEJE SENDIRI DAN JANGAN AMIK KESEMPATAN KAT ORG BAWAHAN AWAK?

Tiada ulasan: