yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 6 Mac 2009

balik kg..

esok cuti sampai isnin..seronok tol..esok pas subuh kami sekeluarga akan bertolak ke melaka coz sepupu saya akan berkahwin..opss..bkn akan berkahwin tapi telah berkahwin..hehe..tapi esok adalah persandingan di pihak lelaki..bestnye..rase tak sabar coz dah lame tak balik kg..sedara mara pon ramai yg tak tgk maisarah lagi..cakap2 pasal maisarah sekarang ni dier makin nakal..lagi satu dier suke menjerit-jerit..lantang suara dier..kadang2 tu kalau kat tempat org ramai dier punye suara lagi kuat dari org lain..kat umah pon saya dah jadik tarzan sekarang ni coz maisarah suke meronda satu umah ngan walker nye..macam2 benda dier nak usik..tu yg mak nye jadi singa..tapi bile ingat keletahnye balik rs rindu sangat..hujung bln ni nak kena g kursusu 4 hari..rindunye nnti kat maisarah..tadi sempat gak ke sogo..nak tgk barang maisarah..tapi bile naik kat tingkat 5 dasyat tol jualan jenama anakku..murah2 sangat..saya pon amik kesempatan beli macam2..hehe..nnti kite sambung lagi ye..

Tiada ulasan: