maisarahku sayang...


Petang ni nak bawak maisarah g check up kat klinik...nk g check biase tanpa mendpt suntikan..erm...harap2 beratnye naiklah..kalau tak mesti kena marah ngan nurse coz maisarah nampaknye dah kurang nak minum susu..dier lagi suke main ngan tido..klu tido skrg ni mesti lmbt bgn..nk main ngan dier pon ssh..sedih je..bln 5 ni klu makmal kat skudai jadik kena tinggalkan maisarah seminggu..sedih sgt..tapi dah bincang ngan hubby maybe hubby akan datang ngan maisarah 2 or 3 hari sebelum kelas abis coz nak bawak maisarah g jalan2..lgpon tak leh lah nak g sane lame2 tanpa tgk mereka berdua..selame ni kalau tido tak penah tanpa maisarah lagi..sedih plak bile ingatkan nak ke johor..kalau hubby tak dapat datang nnti saya akan terus pulang ke kl selepas sahaja kelas abis..hubby kate leh ke nak drive ke kl sorang2?saya kate leh coz saya nak kejarkan maisarah dulu..lgpon sabtu tu my family nak datang wat keje kat umah saya utk perkahwinan adek tersayang..kena plak ms saya nak g dier dah 9 bln..mesti dah cerdik kan..takot dier tercarik2 plak nnti..ader gak tanye kat kwn2 ofis macam mane perasaan tinggalkan anak bile kena g kursus lame2..bile pk kan balik mmg tak leh nak g..tapi hubby pujuk kate nak cepat abiskan lajar kena gak g..hubby tak leh nak amik cuti lame coz next week tu my sisi kawin..kitaorg mmg kena amik cuti lame coz majlis akan dibuat di rumah..rsnye mmg akan penat sedikit utk bln 5 ni..saya setiap ari cube bgtau diri kena kuat nak g lajar ni..mmg sayang nakl tinggalkan hubby ngan anak tapi nak wat macam mane kan..ni adelah dugaan paling besar saya rs setakat ni..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)