yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Khamis, 5 Mac 2009

migrain dan kasut baby..



Migrain datang balik..rsnye mmg tak larat coz kali ni sakitnye sampai tangkap mate..rs macam nak demam pon ader gak..tapi ari ni saya pose..hubby kate kalau tak larat jangan pose..takot perut tak tahan..kalau tak pose pon sy tetap takde selera..rs mmg tak tahan je ni..tapi kena kuatkan diri gak coz luse nak blk mlk..nnti tak best plak balik kg sakit2 ni..nasib baik isnin nnti cuti..so, dapatlah berehat..semalam ader somebody send kan gambar kasut baby coz dier wat bisnes..comel sangat2..saya ingat nak belikan maisarah coz nak pakaikan ms dier main dlm walker..jap lagi saya bagi tgk gmbrnye yg saye berminat..saya ingat nak beli 4 pasang..dua utk maisarah dua lagi utk kwn2 yang akan bersalin tak lame lagi..ramai sangat nak bersalin tapi bb yg bertuah je akan dapat..hehe..

Tiada ulasan: