yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Selasa, 14 April 2009

ape kenalah aku ni...

Erm...adoi..pening nye pale ni..tak taulah nape..sebungkus jeruk dah saya belasah ari ni..rase nk terkeluar ape yg ader dalam perut ni..cik zubaidah jangan pk lain ye..hehe..blm confirm tak leh kate ape2 lagi..rase macam nak g klinik je ptg ni..kalau peknen setahun satu lah anak saya..huhu..tak taulah nak pakai ape lagi nk bg ilangkan pening ni..

2 ulasan:

mRs aGed berkata...

hah??atul pregnant ka?

nur rabiatul adawiyyah berkata...

tak tau lagilah..hehe