yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 24 April 2009

belum ader rezeki..

huwaa...aku ingat aku peknen lagi..tapi takde rezeki lah..mmg jelas nampak kekecewaan di muka hubby aku...nk wat macam mane coz takde rezeki lagi..aku pujuk hubby aku kite cube lagi lain kali ye..hubby kate mesti lambat coz dier ingat nk bb tu lahir tahun ni gak..erm..kami perlu buat sesuatu nak dapatkan second bb coz kami tak merancang pon..maybe ader hikmah saya tak peknen coz selama dua bulan yg mendatang ni saya bz skit ngan 2 majlis perkahwinan dan majlis harijadi..bulan 7 dan 8 nak fokus kat maisarah coz dier nak meningkat setahun..cian dier..mesti same penat gak..

Tiada ulasan: