bezday my sis...


hari ni bezday my luvly sis..hepi besday yg ke 23..dah tua..tak lama lagi nk jadik bini org dah..hari ni gak dier dapat keje baru..tak taulah dier ok ke tak coz dier tu cerewet skit..yesterday sy exam paper yg pertama..nasib baik alhamdulillah saya leh wat mengikut kehendak soalan..macam2 cabaran bile dh ader anak..kena plak bile nk study..dier pon same nk study sekali..semalam pon saya tak g exam lagi dier dah tolong koyakkan buku saya..lunyai dikejekan nya..tapi nk marah pon tak gune coz baby lagi..saya biarkan je dier wat coz bg dier aktif skit..petang ni nk bawak dier g klinik balik coz sakit mata nye menyerang kembali..hehe..tak tau lah nape..maybe sebab cuaca panas sekarang ni..mak nye ni pon dah mule tak sihat..suara pon dah sedap ari ni..so, akan same2 jumpe doktor petang ni..hehe..malam tadi balik umah ibu jap coz nak bincang tentang wedding my sisi dan my bro..macam2 pertukaran berlaku..lagi berat bile semua keje pembelian saya perlu lakukan..pening memikirkan goodies nk bg tetamu coz kena special skit for my bro coz jemputannya tak ramai..lupe plak nk bgtau..adek saya kawin 23hb mei..my bro kawin 0606..penatnye..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)