yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 1 April 2009

kemas umah...

semalam kami cuti lagi..apa lagi pas subuh tido balik bangun lambat skit..penat gak rsnye badan ni..pas tu kuar g settle apa2 yg patut..semalam gak adalah hari utk kami hias umah..hubby pon kate tak sabar nk menunggu barang2 nye sampai..sampai saya tertido..sedar2 hubby dah siap kemas apa yang patut..cian kat hubby..dah lah tak sihat..nasib baik dier tak kisah..dah settle kemas hubby kate rehat kat umah jelah coz lauk utk masak malam dah beli..mmg malam tu kami lepak tgk tv je kat umah..lagipon ari ni kan keje..tu yg kena dapatkan rehat yg cukup..hubby kate ader mase perlu ke ikea coz nak carikkan kerusi makan for maisarah coz cian dier tgk je kami makan..

Tiada ulasan: