yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 17 April 2009

kering airmataku..

dua ari saya amik emergency leave coz maisarah tak sihat..mule2 tu demam je pas tu ngan selsema dan batuk..bagi dier mkn ubat pas tu tgk macam ok..semalam petang rs tak sedap ati bawak g klinik..doktor cakap badan dier tak berapa panas..ok je..cume batuk ngan selsema biase coz doktor check paru2 dier semua ok..malam tadi plak saye perasan mate dier merah..ingatkan merah2 biase je..last2 tgk mmg matenye sakit..arini terpakse g keje coz ramai yg cuti arini..so, takde org nak dok tempat pa bos saya..cian maisarah..pagi tadi nangis2 tak mau ngan org yg jage dier..petang ni mmg kena bawak g klinik balik..dalam pada tu ader gak yg sempat mengusik demam nak dapat adek baru:) saya hanye mampu jawab dalam hati insyaallah..kalau ader alhamdulillah..leh lah my baby sebaya ngan bb pn diana nnti..huhu..TUNGGU...

2 ulasan:

nurlailatun berkata...

oitt...lau ko peknen skrg pun ko akn bsalin next year la pn.atul..mane ader sebaye ank kite melainkn lau thn dpn kite peknen lg...hehehe...sape thu kan..

nur rabiatul adawiyyah berkata...

ko silap tu...aku dh siap kire..kalau aku peknen tahun ni gak aku bersalin.hehe..beza 5 bulan je ngan anak ko..huhu..doakanlah aku peknen..hehe